Sidst opdateret 2021-12-22

I henhold til selskabets vedtægt § 5 indkaldes hermed til ordinær generalforsamling:
Onsdag den 25. september 2019 kl. 19.00 på Hotel Griffen
Dagsorden
- Valg af dirigent.
- Beretning om det forløbne regnskabsår.
- Godkendelse af revideret årsrapport.
- Indkomne forslag.
4.1 Forslag til ændring af vedtægterne
§ 8 Regnskab og revision
Stk. 1 Fra 01-01-2020 følger selskabets regnskabsår kalenderåret. - Valg af bestyrelsesmedlemmer.
Der skal vælges et bestyrelsesmedlem til hver gruppe.
På valg er:
Thomas Bay Jensen, gruppe 1
Joan Prahl Parente, gruppe 2
Ingolf Lind-Holm, gruppe 3 - Valg af suppleanter til bestyrelsen.
På valg er:
Kai Platz, gruppe 1
Mona Kirchler, gruppe 2
Per Kofod, gruppe 3 - Valg af revisor.
- Eventuelt.
Med venlig hilsen
Ingolf Lind-Holm
Formand
Valggrupperne
Gruppe 1: Parcelhuse og ejerlejligheder med egen måler til vand og varme.
Gruppe 2: Andelsboligforeninger og andre boligfællesskaber med fælles måler til enten vand eller
varme.
Gruppe 3: Erhvervsejendomme, offentlige ejendomme, institutioner og andre lokaler der ikke er
omfattet af gruppe 1 eller 2.
Fuldmagt
Andelshavere der medbringer fuldmagt til stemmeafgivning, anmodes om at møde 15 minutter før.
Fuldmagtsblanket rekvireres hos RVV.
Forslag
Indkomne forslag skal være RVV i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen.
Tilmelding
Af hensyn til lokalet anmoder vi om tilmelding til selskabets kontor, tlf. 56 91 04 04 eller e-mail:
rvv@rvv.dk, senest fredag den 20. september 2019 kl. 12.00.
Årsrapport
Årsrapporten kan afhentes på vores kontor, Sandemandsvej 1 A eller på vores hjemmeside, www.rvv.dk.